چگونه به درمان این کیست ها در بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان این کیست ها در بیماری کلیه پلی کیستیک

چگونه برای درمان این کیست ها در بیماری کلیه پلی کیستیک؟ همانطور که می دانیم که کسانی که کیست در PKD تبدیل خواهد شد بزرگتر و بزرگتر، بدون درمان به موقع، آنها را سلول های کلیه را فشار دهید و آسیب عملکرد کلیه است.
چگونه برای درمان این کیست ها در PKD؟
در ابتدا ما نیاز به تمیز کردن سموم در خون را به یک محیط خوب برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. ما نیاز به تمیز کردن سم micromolecule، سم مولکول میانه و سم ابر مولکول ها با هم. پس از آن ما باید برای محافظت از آن سلول های کلیه تعمیر از آسیب بیشتر. در اینجا ما با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، می توان آن بیمار PKD کمک به محافظت از کلیه های خود را به خوبی.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان PKD؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان گیاهی چینی نوآورانه است که خارجی اعمال شده است. این یک درمان بی خطر و بدون عوارض برای بدن انسان است. این ترکیب جوهر تقریبا تمام انواع گرفتن دهان و نرم افزار های خارجی داروهای گیاهی، شده است در تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده است که فقط اختلال نیست نکروتیک بالغ.
این مواد فعال طب میکرو چینی Osmotherapy می توانید وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول. در چنین راهی، این کیست ها بر روی کلیه را می توان به اندازه کوچک کاهش یافته است. علاوه بر این، این درمان نیز می تواند رشد آن کیست را مهار کند. بنابراین پس از مصرف این درمان، کیست های کلیه را می توان بدون درمان ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها
شما می دانید که کیست خیلی زیاد یا خیلی بزرگ می تواند سلول های کلیه را فشار دهید و آسیب عملکرد کلیه، بنابراین به عنوان یک بیمار PKD شما باید اقدامات به موقع برای جلوگیری از آسیب بیشتر ناشی از کیست است. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: